مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-21دانش

پذیرش دانشجوی دکتری در رشته لجستیک/اعطای جایزه بهترین رساله دکتری


دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین از اعطای جایزه بهترین رساله دکتری، انتخاب کتاب برگزیده و دفاع سه دقیقه ای در این کنفرانس خبر داد.

- دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین خبر داد پذیرش دانشجوی دکتری در رشته لجستیک/اعطای جایزه بهترین رساله دکتری دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین از اعطای جایزه بهترین رساله دکتری، انتخاب کتاب برگزیده و دفاع سه دقیقه ای در این کنفرانس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا شیخ کبیری در نشست خبری هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین که امروز در ساختمان مرکزی دانشگاه خوارزمی برگزار شد، به جزییات برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و گفت: این کنفرانس هفتم و هشتم اسفندماه امسال در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

در واقع بیش از 300 مقاله از دانشگاه های داخل و خارج از کشور به این کنفرانس ارائه شده است و از کشورهایی نظیر استرالیا، نیوزلند، ترکیه، مالزی، سریلانکا، انگلستان، هند، آمریکا، الجزایر، عراق، مراکش و اتیوپی نیز جذب مقاله داشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم داوری هفتمین کنفرانس لجستیک از کشورهای مختلفی اعم از ایتالیا، لهستان، مکزیک، جمهوری چک، فرانسه، آمریکا، پرتغال، مالزی، هند، اسلوانی، ترکیه، مکزیک، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی دکتری در رشته لجستیک/اعطای جایزه بهترین رساله دکتری

پذیرش دانشجوی دکتری در رشته لجستیک/اعطای جایزه بهترین رساله دکتری