مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:152020-01-21سياسي

تاخیرکنندگان پرداخت مالیاتی 2 درصد جریمه می شوند


نمایندگان مجلس نوع و میزان جرائم متخلفان پرداخت های مالیاتی را تعیین و مقرر کردند تاخیرکنندگان پرداخت مالیاتی 2درصد جریمه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، اول بهمن) مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به لایحه مالیات بر ارزش افزوده، جرائم متخلفان پرداخت های مالیاتی را تعیین کردند.

  در ماده 39 این لایحه، از 201 نماینده حاضر در پارلمان 166 نماینده رای موافق، 4 نماینده رای مخالف و 3 نماینده نیز رای ممتنع دادند.

در ماده 39 آمده است؛ مؤدیان در صورت ارتکاب تخلفات ذیل علاوه بر پرداخت مالیات، مشمول جریمه هایی به شرح زیر می باشند: الف- تا زمان استقرار سامانه مؤدیان موضوع قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان عدم تسلیم اظهارنامه در هر دوره مالیاتی برای کلیه مؤدیان و بعد از استقرار سامانه مذکور برای آن دسته از مؤدیانی که از عضویت در سامانه مؤدیان امتناع کرده اند: ده میلیون (10.

000.

000) ریال یا دو برابر مالیات پرداخت نشده تا موعد مقرر در ماده (4) این قانون، هر کدام بیشتر باشد.

این جریمه علاوه بر جریمه مذکور در بند ب ماده (22) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان است که مؤدی به دلیل عدم ثبت نام در سامانه مؤدیان باید بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیرکنندگان پرداخت مالیاتی 2 درصد جریمه می شوند

تاخیرکنندگان پرداخت مالیاتی 2 درصد جریمه می شوند