مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-21سياسي

نامه هاشمی به فتاح/می دانم که فتاح هاشمی پدر را دوست داشته و دارد


رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نگارش نامه ای خطاب به فتاح درباره کاخ مرمر گفت: می دانم که ایشان هاشمی پدر را دوست داشته و دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس محسن هاشمی صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما امروز جلسه هم اندیشی نداشتیم و جلسه کمیسیون تلفیق برگزار شد.

وی ادامه داد: در جلسه گذشته کلیات متمم بودجه سال 98 تصویب شد و سقف آن از 5900 به 5300 میلیارد تومان رسید اما امروز بخش هزینه ها را مورد بررسی قرار دادیم.

هاشمی گفت: خوشبختانه بحث به صورت جدی پیگیری شد و برخی هم در میانه جلسه قهر و آشتی کردند و جلسه خیلی جدی بود اما سرانجام به نتیجه جدی رسیدیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: هفته بعد روز یکشنبه متمم بودجه در صحن شورا به تصویب خواهد رسید.

وی افزود: بحث خرید اتوبوس ها هم به صورت درآمدی با مبلغ 3 هزار میلیارد تومان از دولت برای خرید 1500 دستگاه اتوبوس در متمم گنجانده شد ولی در سقف بودجه وارد نکردیم.

هاشمی گفت: بودجه سال 99 هنوز لایحه اش به شورا نیامده است و این دیرکرد دارد که البته به نظرم به خاطر عدم تصویب متمم بودجه بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اصولاً وقتی بودجه به مرحله تصویب و بررسی می رسد قضایا صنفی می شود و هر کدام از اعضا کمیسیون خودش را برتر می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه هاشمی به فتاح/می دانم که فتاح هاشمی پدر را دوست داشته و دارد

نامه هاشمی به فتاح/می دانم که فتاح هاشمی پدر را دوست داشته و دارد