مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:302020-01-21سياسي

تشریح اقدامات وزارت دفاع در مناطق سیل زده


اقدامات وزارت دفاع در مناطق سیل زده استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، تشریح و بر تامین اقلام معیشتی و اعزام ماشین آلات سبک وسنگین راهسازی به منطقه تاکید شد.

- به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: همزمان با حادثه سیل استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان وزارت دفاع برابر دستور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح مبنی بر تسریع در روند امداد رسانی و ارائه خدمت به هموطنان آسیب دیده امکانات خود را به منطقه گسیل کرد.

امیر سرتیپ شعبانیان با اشاره به اینکه نیرو های مسلح جمهوری اسلامی همواره در جهت صیانت از حریم کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، گفت: وزارت دفاع و نیرو های مسلح علاوه بر تأمین امنیت کشور و مردم، در حوادث رخ داده و بحران های اجتماعی نیز با حضور خود و گسیل امکانات به مناطق آسیب دیده در کنار مردم بوده اند.

سرتیپ سعید شعبانیان با اشاره به اقدامات معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع گفت: برابر نیاز سنجی های دقیق و کارشناسانه، این معاونت با اعزام نیرو های فنی و مهندسی و اعزام ماشین آلات سبک و سنگین راهسازی به کمک سیل زدگان شتافت.

وی افزود: معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع بر اساس آسیب شناسی های انجام شده و هماهنگی های لازم با ستاد بحران منطقه بلافاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات وزارت دفاع در مناطق سیل زده

تشریح اقدامات وزارت دفاع در مناطق سیل زده