مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:152020-01-21اجتماعي

ماشین لباس شویی و ظرف شویی در محیط های مرطوب دوام بیشتری یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، ماشین های ظرف شویی و لباس شویی یک شرکت ایرانی از فناوری نانوپوشش برخوردار است که موجب شده تا این محصولات در محیط های خورنده نظیر آب و هوای مرطوب به ویژه نواحی که آب های شور در محیط به وفور یافت می شود، - یک برند ایرانی با استفاده از پوشش های نانوساختار کیفیت ماشین های ظرفشویی و لباس شویی خود را ارتقا داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، ماشین های ظرف شویی و لباس شویی یک شرکت ایرانی از فناوری نانوپوشش برخوردار است که موجب شده تا این محصولات در محیط های خورنده نظیر آب و هوای مرطوب به ویژه نواحی که آب های شور در محیط به وفور یافت می شود، دوام و استحکام بالایی داشته باشند.

حسین اسحاقی، قائم مقام مدیرعامل این برند مطرح ایرانی می گوید: یکی از مشکلات صنایع مقابله با خوردگی است که ما برای این کار پوشش و رنگ استفاده می کنیم.

بیش از دو سال است که از پوشش تبدیلی پایه زیرکونیومی شرکت شیلر فرآیند پارس در تولید لباس شویی و ظرف شویی استفاده می کنیم.

این نانوپوشش میان زیرلایه و رنگ قرار می گیرد تا چسبندگی و دوام رنگ را روی سطح افزایش دهد.

از آنجایی که مساحت ویژه با استفاده از این نانوپوشش افزایش می یابد در نتیجه رنگ، برهمکنش بیشتری با سطح پیدا کرده و چسبندگی بهتری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین لباس شویی و ظرف شویی در محیط های مرطوب دوام بیشتری یافت

ماشین لباس شویی و ظرف شویی در محیط های مرطوب دوام بیشتری یافت