مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:152020-01-21سياسي

«مکتب سلیمانی» جهانی است/ اروپا لاف استقلال می زند


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: طرفداران مکتب سلیمانی فقط ایرانی ها نیستند، بلکه این مکتب در بسیاری از کشورهای جهان به ویژه منطقه هم دنبال می شود.

- محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره رویکردها و سیاست هایی که مکتب سلیمانی در تأمین امنیت کشور و تحقق صلح داشت، گفت: سردار سلیمانی فرماندهی فداکار بود که در حوزه مسئولیت هایش تلاش های عدیده ای کرد و این مسئله باعث شد که فردی شاخص شود و به همین دلیل مقام معظم رهبری تعبیر مکتب سلیمانی را درباره این شهید والامقام به کار بردند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مجموعه ای از ویژگی های یک انسان شایسته، خالص، ایثارگر و شجاع را با هم داشت، افزود: مکتب سلیمانی چیزی جدا از مکتب اسلام نیست چرا که حاج قاسم سلیمانی همواره تلاش می کرد که ارزش های دینی و اسلامی را به خوبی مورد توجه قرار دهد که همه ما باید این مکتب را ادامه دهیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فردی مخلص بود که بدون هیچ ادعایی و به صورت جهادی به کشور و همه مسلمانان جهان خدمت کرد، اظهار داشت: طرفداران مکتب سلیمانی فقط ایرانی ها نیستند، بلکه این مکتب در بسیاری از کشورهای جهان به ویژه منطقه هم دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مکتب سلیمانی» جهانی است/ اروپا لاف استقلال می زند

«مکتب سلیمانی» جهانی است/ اروپا لاف استقلال می زند