مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:102020-01-21اجتماعي

موج بارشی در راه کردستان/احتمال وقوع کولاک در گردنه ها وجود دارد


با ورود موج جدید بارشی به استان کردستان از بعد از ظهر امروز سه شنبه، آسمان این استان تحت تاثیر بارش قرار خواهد گرفت که شدت بارش ها در مناطق جنوبی استان بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بارش برف و باران به صورت مستمر در روزهای پایانی دی ماه وجود داشت و شدت بارش ها در بعضی از شهرهای استان کردستان به شکلی بود که باعث تعطیلی مدارس نیز شد.

بارش برف و البته باران در استان کردستان در روزهای ابتدایی هفته جاری به شکل قابل ملاحظه ای آسمان این استان را تحت تاثیر خود قرار داد و پیش بینی می شود که بار دیگر موج جدید بارشی در راه کردستان باشد.

تعطیلی مدارس در شهرستان های سقز، بانه و دیواندره در روز شنبه یکی از عواقب بارش های مناسب برف در استان کردستان بود و البته همزمان با این وضعیت، مسدود شدن راه شماری از روستاهای استان از دیگر خبرهای مرتبط با بارش های هفته جاری در کردستان بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کردستان بار دیگر قرار است و با ورود یک سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز سه شنبه شاهد بارش های مناسبی در سطح استان به ویژه مناطق جنوبی باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته و بررسی نقشه پیش یابی، از عصر امروز و اوایل شب سه شنبه بار دیگر بارش ها در استان کردستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بارشی در راه کردستان/احتمال وقوع کولاک در گردنه ها وجود دارد

موج بارشی در راه کردستان/احتمال وقوع کولاک در گردنه ها وجود دارد