مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 04:552020-01-21اجتماعي

15 واحد صنعتی خراسان شمالی در رده صنایع آلاینده


15 واحد صنعتی خراسان شمالی در رده صنایع آلاینده قرار گرفتند.

- قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، سرپرست حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه این صنایع شناسایی شده اند، گفت: ایجاد آلایندگی در بسیاری از این صنایع به علت مشکلات مدیریتی است که با به کار بستن شیوه های مدیریتی می توان تا مقدار قابل توجهی از ایجاد آلایندگی کاهش داد.

مهدی اله پور همچنین افزود: مناطق چهارگانه محیط زیست خراسان شمالی 15 هزار هکتار کانون فعال تولید ریزگرد دارد که این کانون ها شناسایی شده اند و باید با اقدامات پیشگیرانه همچون کاشت گیاهان، این کانون ها را از بین برد.

وی گفت: براساس دستگاه های موجود، وضعیت گرد و غبار در استان در حال پایش است و ذرات گرد و غبار از یک، دو و نیم تا ده میکرون قابل سنجش است.

اله پور افزود: شهر بجنورد یک ایستگاه سنجش گرد و غبار دارد و دهه فجر نیز یک ایستگاه دیگر در شهرستان جاجرم افتتاح خواهد شد.

سرپرست حفاظت محیط زیست استان گفت: واحدهای تولید شن و ماسه و سنگ شکن ها، صنایعی هستند که موجب ایجاد آلایندگی گرد و غبار می شود که بر اساس قانون هوای پاک، کارگروهی پیش بینی شده که در این واحدها صنایع آلاینده شناسایی شود و اقدامات لازم برای خروج آن ها از محدوده شهر صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 واحد صنعتی خراسان شمالی در رده صنایع آلاینده

15 واحد صنعتی خراسان شمالی در رده صنایع آلاینده