مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 22:352020-01-20ورزشي

واکنش سرمربی تیم ملی هندبال ایران به پیروزی مقابل کویت


سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی، فرصت هیچ اشتباهی نیست چون هر لغزشی باعث می شود تیم از صعود جا بماند.

- سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی، فرصت هیچ اشتباهی نیست چون هر لغزشی باعث می شود تیم از صعود جا بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی هندبال ایران در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی، کویت میزبان را با نتیجه 28 بر 24 شکست داد.

علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی ایران در گفت وگو با ایسنا و در مورد بازی با کویت گفت: همان طور که انتظار می رفت بازی سخت و نفس گیری داشتیم.

در مرحله دوم فرصت هیچ اشتباهی نیست چون هر لغزشی باعث می شود تیم از صعود جا بماند.

او افزود: کویت در این دوره از مسابقات خیلی سرمایه گذاری کرده و اردوی طولانی مدت داشته است، مهمتر از همه این که از امتیاز میزبانی با حضور انبوه تماشاگران خود برخوردار است.

سرمربی تیم ملی در مورد شمار زیاد هواداران کویتی، گفت: در طول چند سال اخیر مسابقات آسیایی، چنین تعداد زیاد تماشاگر دیده نشده است.

در این بازی حمایت تماشاگران کویت کار را برای مان سخت تر کرد به گونه ای که سالن 6 هزار نفری کویت مملو از جمعیت بود و تعداد زیادی هم خارج از سالن و از طریق تلویزیون بازی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سرمربی تیم ملی هندبال ایران به پیروزی مقابل کویت

واکنش سرمربی تیم ملی هندبال ایران به پیروزی مقابل کویت