مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 20:452020-01-20بين الملل

نگاهی به حمله موشکی به عین الاسد و واکنش افکار عمومی آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، افکار عمومی آمریکا به عنوان جامعه ای حامی نظامی گری و نیروهای مسلح این کشور شناخته می شود.

تجربه تاریخی دوره های گوناگون نشان می دهد که سطح حمایت از نیروهای نظامی در جامعه آمریکا حتی در تاریک ترین روزهای .

- نگاهی به دوره های مختلف تاریخی در آمریکا و واکنش شخصیت های سیاسی و جامعه این کشور به هدف قرار گرفتن ماجرای عین الاسد نشان می دهد برای اولین بار در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد شاهد یک رویه غیر معمول پیرامون حمایت از نیروهای نظامی در این کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، افکار عمومی آمریکا به عنوان جامعه ای حامی نظامی گری و نیروهای مسلح این کشور شناخته می شود.

تجربه تاریخی دوره های گوناگون نشان می دهد که سطح حمایت از نیروهای نظامی در جامعه آمریکا حتی در تاریک ترین روزهای نیروهای مسلح این کشور به طرز قابل توجهی بالاست.

به عنوان مثال در اوخر دهه 60 و اوایل دهه 70 میلادی به رغم وقایعی همچون قتل عام می لای و تظاهرات های گسترده ضد جنگ هنوز نیمی از جامعه آمریکا حامی ادامه حضور نیروهای نظامی این کشور ویتنام بودند.

این در حالی بود که در بدو ورود آمریکایی ها به ویتنام در سال 1965 میلادی این حمایت بیش از 80 درصد جامعه این کشور را در برمی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به حمله موشکی به عین الاسد و واکنش افکار عمومی آمریکا

نگاهی به حمله موشکی به عین الاسد و واکنش افکار عمومی آمریکا