مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 18:102020-01-20اجتماعي

راه اندازی پویش سیل مهربانی در مدارس کشور برای کمک به سیل زدگان


در مدارس سراسر کشور فردا پویش سیل مهربانی با هدف جمع آوری کمک های مردمی و دانش آموزی برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، محسن حاجی میرزایی در آیین افتتاح پروژه 24 کلاسه روستای عورکی منطقه دشتیاری شهرستان چابهار مزین به نام مرحوم حسین علیمرادی (بنیانگذار مؤسسه خیریه دست یاری به دشتیاری) اظهار داشت: مادامی که از بحران ها و حوادث فرصتی مغتنم برای آموختن و یاد گرفتن ایجاد کنیم و به دنبال به دست آوردن راه هایی برای مقابله با این گونه مشکلات باشیم می توانیم از آن بهره گیری صحیح و مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: در مدارس سراسر کشور فردا سه شنبه اول بهمن ماه برنامه سیل مهربانی با هدف جمع آوری کمک های مردمی و دانش آموزی برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا فرصت درس خواندن و تعلیم و تربیت را برای همه فرزندان ایران اسلامی به نحو مطلوب و شایسته ای که در شأن آنان است فراهم کنیم.

حاجی میرزایی ادامه داد: امروز سیستان و بلوچستان کانون توجه و نگاه مسئولین و آحاد مردم است و همه برای ایجاد شرایط زندگی عادی مردم و برگشتن به وضعیت قبل از سیل تلاش کرده و می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش سیل مهربانی در مدارس کشور برای کمک به سیل زدگان

راه اندازی پویش سیل مهربانی در مدارس کشور برای کمک به سیل زدگان