مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:502020-01-20سياسي

قالیباف: کشور از ناکارآمدی اشباع شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از ظهر امروز در نشست کاندیدا های معرفی شده به مجمع عمومی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب که در سالن صدرا برگزار شد، - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یک و نیم سال آینده را مقطع عاشورای مدیریتی در کشور برشمرد و همچنین گفت: برای بیرون کردن تفکر غربی از کشور باید قوی شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از ظهر امروز در نشست کاندیدا های معرفی شده به مجمع عمومی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب که در سالن صدرا برگزار شد، با بیان اینکه امروز مهم ترین چالش کشور ما چالش کارآمدی و مدیریتی است، گفت: ما بعد از این دیگر فرصت نداریم که این سیستم نظام اجرایی و مدیریتی کشور را متحول و دگرگون و درست کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: یک سال و نیم پیش رو از دید من مقطع عاشورای مدیریتی کشور است، چون بعد از سال 1400 هرچه به میدان بیاییم عمل ما مثل توابین و مختار های بعد از عاشورا خواهیم شد.

قالیباف با بیان اینکه ما امروز در یک برهه خاص قرار داریم، افزود: اگر یک 8 سال دیگر بر این کشور بگذرد، دیگر یا نیرو های انقلاب در قید حیات نیستند یا دیگر توان اجرایی ندارند و کار نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: کشور از ناکارآمدی اشباع شده است

قالیباف: کشور از ناکارآمدی اشباع شده است