مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:402020-01-20ورزشي

مجتمع آموزشی«سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» چابهار افتتاح شد


وزیر آموزش و پرورش مجتمع 24 کلاسه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» چابهار که از محل اعتبارات اهدایی رهبر معظم انقلاب تکمیل شده بود را افتتاح کرد.

- چابهار- وزیر آموزش و پرورش مجتمع 24 کلاسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چابهار که از محل اعتبارات اهدایی رهبر معظم انقلاب تکمیل شده بود را افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این پروژه آموزشی در چابهار اظهار داشت: برای کاهش محرومیت های آموزشی سیستان وبلوچستان تلاش خواهیم کرد و از هیچ کوششی برای کمک و مساعدت برای ارتقای شاخص های آموزشی این استان دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: این مجتمع آموزشی از محل اعتبارات اهدایی رهبر معظم انقلاب با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع (4 باب ساختمان آموزشی 6 کلاسه با زیربنای هزار و 904 مترمربع، 2 باب سالن ورزشی با زیربنای هزار و 100 مترمربع، 2 باب نمازخانه با زیربنای 274 مترمربع، 2 باب سرایداری با زیربنای 130 مترمربع، محوطه سازی 8 هزار و 235 مترمربع و دیوارکشی 850 متر طول) ساخته شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از هزار و 200 دانش آموز دختر و پسر کمب چابهار در 2 مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در 2 شیفت از فضای آموزشی استاندارد بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع آموزشی«سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» چابهار افتتاح شد

مجتمع آموزشی«سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» چابهار افتتاح شد