مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 16:502020-01-20سياسي

ارائه لایحه اصلاحات قانون اساسی روسیه به دوما


همزمان نخست وزیر جدید روسیه اعلام کرد، بزودی وزرای کابینه را به دوما معرفی می کند - از مسکو , لایحه اصلاحات قانون اساسی روسیه تقدیم مجلس دومای این کشور شد.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه عصر روز دوشنبه سی دیماه لایحه مربوط به اصلاحات قانون اساسی این کشور را به استناد ماده 84 قانون اساسی، تقدیم دوما کرد.

براساس اعلام کرملین، اصلاح، بهینه سازی و سازماندهی حکمرانی در فدراسیون متناسب با نیاز های روز جامعه، محور این اصلاحات است.

روز چهارشنبه گذشته، ولادیمیر پوتین در نطق سالانه خود خطاب به نمایندگان مجلس دوما و شورای فدراسیون، خواستار اصلاحات ساختاری در قانون اساسی این کشور شد.

ساعاتی بعد از این سخنرانی ولاپیمیر پوتین، دیمیتری مدودف نخست وزیر و اعضای کابینه ضمن تقدیم استعفای دسته جمعی به رییس جمهور، اعلام کردند: با این اقدام راه برای انجام اصلاحات مورد نظر رییس جمهور هموار خواهد شد.

شامگاه چهارشنبه گذشته، پوتین با قبول استعفای نخست وزیر و اعضای دولت این کشور، میخاییل میشوستین، رییس سازمان خدمات مالیات فدرال را به عنوان گزینه پیشنهادی نخست وزیری به مجلس دوما معرفی کرد و یک روز بعد، مجلس دوما با اکثریت آراء به گزینه پیشنهادی رییس جمهور رای اعتماد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه لایحه اصلاحات قانون اساسی روسیه به دوما

ارائه لایحه اصلاحات قانون اساسی روسیه به دوما