مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 16:352020-01-20سياسي

لزوم تبیین مصادیق تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روند تبیین مصادیق تخلف های انتخاباتی در فضای مجازی در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور عصر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: تخلف در انتخابات چه در فضای مجازی و چه به صورت واقعی فرقی ندارد و در هر حالت، رویدادهای با ماهیت تخلف، باید کنترل و طبق قانون با آن برخورد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: فرد متخلف در فضای مجازی در بعضی موارد قابل شناسایی نیست که این امر باعث بروز مشکلاتی می شود .

وی ادامه داد: باید رویه اصولی برای جلوگیری از تخلف های احتمالی در فضای مجازی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گیرد و آگاهی بخشی از مصادیق تخلف ها در فضای مجازی در کنار شور انتخاباتی مورد توجه باشد.

خجسته پور اضافه کرد: لازم است رسانه ها، افکار عمومی، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفدارانشان با ساز و کارهای مشخص از مسائل مربوط به تخلف های فضای مجازی آگاهی داشته باشند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در ارتباط با فضای مجازی در آستانه انتخابات که چه اقداماتی مورد رسیدگی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین مصادیق تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی

لزوم تبیین مصادیق تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی