مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 16:052020-01-20حوادث

ناکام ماندن قاچاقچیان پارچه در اردبیل


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با هوشیاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل قاچاقچیان پارچه ناکام ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما اردبیل؛ رحیمی آذر افزود: بر اساس گزارش بازرسان و ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط مقادیری پارچه قاچاق پرونده ای در این رابطه تشکیل شد و با ارسال گزارش به تعزیرات حکومتی این پرونده به قید فوریت به شعبه دوم ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 500 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: قاچاق کالا یکی از مظاهر فساد اقتصادی است که علاوه بر تضییع حقوق دولت سبب لطمه زدن به تولید داخلی می شود و قدرت رقابت را از تولید کنندگان می گیرد و خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی آذر تصریح کرد: پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور است و برخورد با فرصت طلبان و سوء استفاده کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت های دستگاه قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکام ماندن قاچاقچیان پارچه در اردبیل

ناکام ماندن قاچاقچیان پارچه در اردبیل