مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 15:062020-01-20سياسي

نهادینه شدن صلح و سازش در ارکان جامعه ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایرنا حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی روز دوشنبه در همایش صبر و در جمع سران عشایر، طوایف و بزرگان که در مجتمع قضایی تندگویان برگزار شد، بیان کرد:از جمله اهداف تاسیس شوراهای حل اختلاف در خوزستان ایجاد سلح و سازش در بین آحاد جامعه است.

وی با بیان بر اینکه ترویج فرهنگ صلح و سازش از جمله اهداف و برنامه هایی است که از سوی رییس قوه قضاییه با جدیت مورد پیگیری قرار می گیرد، گفت: گذشتن از حق خود بدون چشمداشت، بزرگواری می خواهد و هم این افراد و هم کسانی که در این راستا میان دو طرف ایجاد سازش می کنند قابل تقدیر هستند.

حجتالاسلام والمسلمین مرادی با اشاره به آیات قرآن که خداوند می فرماید صبار و شکور باشید تا با شکرگزاری از سختی ها عبور کنید، افزود:هنگامی که سازش در پرونده ایجاد می شود، دو طرف از رای صادر شده راضی هستند در حالی که در محکمه قضایی، هرقدر قاضی عالم و عادل باشد، باز جای اعتراض برای فرد باقی است و نمی توان گفت پرونده مختومه شده است.

رییس کل دادگستری خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و محکوم کردن این اقدام آمریکا، گفت: آنچه تا امروز انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته است، گام برداشتن در مسیر الهی و مقابله ملت ایران در برابر بدخواهی های کشورهای استکباری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه شدن صلح و سازش در ارکان جامعه ضروری است

نهادینه شدن صلح و سازش در ارکان جامعه ضروری است