مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 14:502020-01-20اقتصادي

حمایت همه جانبه از کارآفرینان و تولید کنندگان


استاندار قزوین در جاشیه بازدید از شرکت های تولیدی و صنعتی مستقر در شهر صنعتی البرز گفت: از تولیدکنندگان و صنعتگران مستقر در استان حمایت می کنیم.

- مرکز قزوین، جمالی پور در حاشیه بازدید از مجموعه کارخانجات ریسندگی و بافندگی مطهری قزوین خاطرنشان کرد: این مجموعه اگر چه جایگاه بسیار خوبی در بازار داخلی دارد، اما نگاه بلندمدت و آینده دار آن باید برروی صادرات پارچه به کشور های همسایه متمرکز شود.

وی با بیان اینکه همه مدیران و مسئولان استان باید از این واحد تولیدی حمایت کنند، خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی در کنار فعالیت چشمگیر کارگران در این مجموعه ارزنده تولیدی نشان از یک اقدام همه جانبه در راستای رونق تولید است که باید با حمایت مدیران ماندگار شود.

جمالی پور، صادرات پارچه را عامل موفقیت در ارتقای این واحد تولیدی دانست و یادآور شد: برای ورود به بازار کشور های همسایه نیاز است که تا این واحد تولیدی برنامه های تحقیقی و توسعه خود را به طور جدی تر پیگیری کند.

کارخانجات ریسندگی و بافندگی مطهری از سال 74 فعالیت خود را در شهرستان البرز استان قزوین آغاز کرده و در حال حاضر نیز با اشتغالزایی 740 کارگر، سالانه چهار میلیون متر پارچه تولید و به بازار عرضه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همه جانبه از کارآفرینان و تولید کنندگان

حمایت همه جانبه از کارآفرینان و تولید کنندگان