مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 14:002020-01-20اجتماعي

برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی در نهاوند/ شرکت 3 هزار نفر


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند از برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی با شرکت 3 هزار دانش آموز در این شهرستان خبر داد.

- نسرین ساکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به آغاز مسابقات مرحله شهرستانی قرآن و معارف اسلامی با شرکت بیش از 3 هزار دانش آموز از مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان اظهار کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری از آذرماه سال جاری آغاز شده و تا تابستان سال آینده ادامه دارد.

وی گفت: این مسابقات در سه بخش قرآن، عترت و نماز در رشته های ترتیل، قرائت، حفظ عمومی، حفظ ویژه، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، اذان، احکام، صحیفه سجادیه، انشای نماز و مداحی در سه دوره تحصیلی برگزار می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند از برگزاری این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و دانش آموزی و فرهنگیان خبر داد و گفت: اولین مرحله این مسابقات که در سطح آموزشگاه انجام می شود از آذر ماه سال جاری با شرکت حدود 11 هزار نفر از دانش آموزان برگزار شد.

وی اضافه کرد: مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگیان هم در هفت رشته و طی سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با شرکت خواهران و برادران فرهنگی از بهمن ماه امسال آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی در نهاوند/ شرکت 3 هزار نفر

برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی در نهاوند/ شرکت 3 هزار نفر