مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:352020-01-20سياسي

وحدت و نشاط، چاشنی اولین جشن پیروزی انقلاب در دومین گام


گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که مقارن با اولین سال از دومین گام انقلاب است با تاکید بر وحدت و نشاط برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جلسه کمیته مراسم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان وحدت و نشاط را مهمترین محور نخستین جشن پیروزی انقلاب در دومین گام انقلاب دانست.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اهمیت ایام الله دهه فجر امسال وتاکید بر برپایی چشمگیرتر مراسم این دهه مبارک گفت: انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت شعار محوری دهه مبارک فجر امسال است.

وی با اشاره به درپیش بودن روزهای پایانی سال دهه فجر را فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد مسئولان در راه تحقق عنوان سال درحوزه رونق تولید برشمرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تقارن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با نخستین سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب ،وحدت ،همدلی وتلاش برای بهره مندی از ظرفیت های داخلی را مهمترین راهبرد تحقق این امر مهم دانست.

وی همزمانی ایام اربعین شهادت سیدالشهدای مقاومت، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با دهه فجر و در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز از دیگر عواملی دانست که بر اهمیت ایام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و نشاط، چاشنی اولین جشن پیروزی انقلاب در دومین گام

وحدت و نشاط، چاشنی اولین جشن پیروزی انقلاب در دومین گام