مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:252020-01-20اجتماعي

موتورسوار خوب چه کسی است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این پوشش موتورسوار خوب نام دارد و هدف آن، کاهش تصادفات و مرگ و میر ناشی از رفتارهای پرخطر برخی موتورسواران در تهران است.

مسئولیت اجرا و پیگیری این پویش را اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران برعهده دارد که در قالب آن، علاوه بر انجام تبلیغات محیطی در پایتخت، کارگاههای آموزشی نیز برای شهروندان با محوریت خانواده موتورسواران برگزار می کند.

مجتبی دانشور مدیرکل آموزش های شهروندی در این زمینه گفت که آمار رو به افزایش تعداد علاقه مندان به خریداری و استفاده از موتورسیکلت به عنوان یک وسیله نقلیه با امکان جابه جایی سریع در شهرهای پرترافیک و افزایش حوادث و تصادفات ناشی از رفتارهای پرخطر موتورسواران، انجام این پویش را اجتناب ناپذیر کرده است.

وی گفت: بر همین اساس، اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری با همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک و پلیس راهور تهران بزرگ، پویش موتورسوار خوب را با هدف گسترش فرهنگ استفاده صحیح و قانونمند از موتورسیکلت و کاهش احساس ناامنی ناشی از رفتارهای پرخطر برخی موتورسواران راه اندازی کرده است.

دانشور افزود: در این پویش، تلاش شده است تا با استفاده از انواع تولیدات رسانه ای و برگزاری کارگاه های آموزشی و رویدادهای متنوع فرهنگی، میزان آگاهی شهروندان به ویژه موتورسواران، خانواده ها و افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسوار خوب چه کسی است؟

موتورسوار خوب چه کسی است؟