مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:002020-01-20فرهنگي

حسن زاده نامزد نهایی جایزه هانس کریستین اندرسن شد


جایزه هانس کریستین اندرسن فرهاد حسن زاده را به عنوان یکی از نامزدهای نهایی سال 2020 خود معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) که مسئول برگزاری جایزه ادبی هانس کریستین اندرسن است، فهرست 6 نامزد نهایی سال 2020 خود را اعلام کرد و فرهاد حسن زاده به نمایندگی از ایران در کنار ماریا کریستینا راموس از آرژانتین، بارت مویرت از بلژیک، ماری اودِ-موغای از فرانسه، پیتر اسوتینا از اسلوونی و ژاکین وودسون در این فهرست قرار گرفتند.

در بخش تصویرگری آثار ادبی کودک و نوجوان نیز ایزابل آرسنو از کانادا، سیزو تاشیما از ژاپن، سیلویا ویو از هلند، ایونا شیلوسکا از لهستان، النا اودریوزولا از اسپانیا و آلبرتین از سوییس به جمع 6 نامزد نهایی راه یافته اند.

هیات داوران 10 نفره جایزه هانس کریستین اندرسن که به نوبل کوچک هم معروف است، نامزدهای نهایی این جایزه را از میان 34 نویسنده و 36 تصویرگری انتخاب کرده اند که در فهرست نامزدهای اولیه قرار گرفته بودند.

برندگان نهایی بخش نویسندگی و تصویرگری جایزه ادبی هانس کریستین اندرسن روز 30 مارس 2020 (11 فروردین 1399) و در نشست مطبوعاتی دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب کودک بلونیا در ایتالیا معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن زاده نامزد نهایی جایزه هانس کریستین اندرسن شد

حسن زاده نامزد نهایی جایزه هانس کریستین اندرسن شد