مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 12:352020-01-20دانش

اخذ موافقت اصولی راه اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد همدان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از اخذ موافقت اصولی برای راه اندازی رشته پزشکی در این دانشگاه خبر داد و گفت: هزینه یک مهدکودک چهار برابر هزینه تحصیل در برخی از رشته های دانشگاه آزاد است.

- دکتر سیدمرتضی قائمی دوشنبه 30 دی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه رسانه مأموریت عظیمی در حوزه نقش های ترغیبی، عاطفی، ارجاعی و ارشادی بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از سال 66 تأسیس شد و آغاز به فعالیت کرد و از بدو تأسیس تاکنون بیش از 100 هزار فارغ التحصیل در رشته های مختلف و مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری داشته است.

وی با بیان اینکه 211 رشته در مقطع کارشناسی، 183 رشته در کاردانی، 115 رشته در کارشناسی ارشد و 24 رشته در مقطع دکتری این دانشگاه فعال است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر تمرکز در توسعه رشته ها و فعالیت های پژوهشی به دنبال رفع نیازهای علمی و اساسی و تأمین نیروی انسانی در زمینه ها مختلف استانی است.

قائمی بیان کرد: به تازگی دانشگاه آزاد اسلامی سرای نوآوری مبل منبت را در ملایر راه اندازی کرده و برای رفع مشکلات این حوزه ارتباط نزدیکی با صنعت کاران مبل منبت برقرار کرده است همچنین برای تربیت نیروی انسانی برای حوزه مبل منبت رشته صنایع چوب در این دانشگاه تدریس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ موافقت اصولی راه اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد همدان

اخذ موافقت اصولی راه اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد همدان