مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 10:302020-01-20اقتصادي

دامپزشکی؛ از تضمین سلامت دام تا نظارت بر گوشت های مصرفی


از تولیدکنندگان و کشاورزان خواست برای کاهش بروز بیماری ها و جلوگیری از زیان های اقتصادی با رعایت اصول بهداشتی قرنطینه ای و اخذ مجوزهای لازم، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس شبکه دامپزشکی قاینات گفت: از تولیدکنندگان و کشاورزان خواست برای کاهش بروز بیماری ها و جلوگیری از زیان های اقتصادی با رعایت اصول بهداشتی قرنطینه ای و اخذ مجوزهای لازم، با دامپزشکی همکاری کنند.

رضا محمودی زاوه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر سه داروخانه دامپزشکی، سه کلینیک، دو مرکز مایه کوبی، دو کشتارگاه و سه کارخانه خوراک در سطح شهرستان فعالیت دارند.

وی از فعالیت چهار پست دامپزشکی در این شهرستان خبر داد و افزود: بیشترین تعداد پست را در این شهرستان به نسبت استان داریم.

رییس شبکه دامپزشکی قاینات با اشاره به فعالیت 17 نیروی انسانی در این شبکه، ادامه داد: از ابتدای امسال حدود 1406 آزمایش در مورد دام در این شهرستان انجام شده است.

محمودی زاوه با اشاره به دریافت 800 هزار و 364 دز واکسیناسیون دامی در شهرستان از ابتدای سال، تصریح کرد: بیش از 721 هزار راس دام در سطح شهرستان علیه بیماری ها واکسینه شده اند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه دامپزشکی در تامین بهداشت عمومی جامعه، افزود: با توجه به انتشار سریع بیماری های طیور از یک منطقه به منطقه دیگر، سهل انگاری در رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی؛ از تضمین سلامت دام تا نظارت بر گوشت های مصرفی

دامپزشکی؛ از تضمین سلامت دام تا نظارت بر گوشت های مصرفی