مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 10:152020-01-20اقتصادي

تا پایان سال چند روستا و واحد صنعتی خراسان جنوبی گازرسانی می شود؟


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به شتاب گازرسانی در بخش های مختلف در استان گفت: تا پایان سال جاری تعداد روستاهای گازدار به 760 مورد و صنایع گازدار به 1353 مورد بالغ خواهد شد و همچنین شهرهای استان از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به شتاب گازرسانی در بخش های مختلف در استان گفت: تا پایان سال جاری تعداد روستاهای گازدار به 760 مورد و صنایع گازدار به 1353 مورد بالغ خواهد شد و همچنین شهرهای استان از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد.

سید محمود هاشمی، امروز دوشنبه 30 دی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت رسانی و آسایش مردم سرلوحه فعالیت های شرکت گاز استان بوده و طی دو سال اخیر سرعت خدمت رسانی به مردم استان افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته با گازرسانی به شهرهای نهبندان، شوسف، درح و دیهوک همه شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند، افزود: با اتمام گازرسانی به شهرها تمام توان خود را صرف گازرسانی به روستاها و صنایع و توسعه زیرساخت های شهری کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشمی اظهار کرد: در بخش گازرسانی به روستاها کار مضاعف و جهادی طی دو سال اخیر انجام شده به نحوی که تنها در سال گذشته تعداد 200 روستا گازدار شد که این حجم گازرسانی 7 برابر میانگین سنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان سال چند روستا و واحد صنعتی خراسان جنوبی گازرسانی می شود؟

تا پایان سال چند روستا و واحد صنعتی خراسان جنوبی گازرسانی می شود؟