مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 10:102020-01-20اقتصادي

پلاسکوی جدید و وعده هایی که تازه می شود


پس از گذشت سه سال از وعده دو ساله ساخت پلاسکو جدید، کسبه شاهد توقف دوباره ساخت این ساختمان هستند و منتظرند تا ببینند که مسئولان به آخرین وعده خود درباره تحویل مغازه های جدید پلاسکو به کسبه آسیب دیده در نیمه دوم سال آینده عمل می کنند یا آنکه اختلافات سازنده .

- پس از گذشت سه سال از وعده دو ساله ساخت پلاسکو جدید، کسبه شاهد توقف دوباره ساخت این ساختمان هستند و منتظرند تا ببینند که مسئولان به آخرین وعده خود درباره تحویل مغازه های جدید پلاسکو به کسبه آسیب دیده در نیمه دوم سال آینده عمل می کنند یا آنکه اختلافات سازنده با شهرداری ادامه دار بوده و گریبان گیر آن ها می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حوالی ساعت 7:30 صبح پنج شنبه 30 دی ماه 1395 بود که آرام آرام خبر آتش گرفتن ساختمان تجاری 52 ساله پلاسکو در همه رسانه ها منتشر شد و آتش های آن نیز شعله ورتر؛ چند ساعت بعد دیگر خبری از پلاسکو نبود و این ساختمان 15 طبقه قدیمی به همراه آتش نشانان که مشغول خاموش کردن آتش و برخی از کسبه که در حال بیرون آوردن وسایل شان بودند فرو ریخت.

فاجعه بزرگی اتفاق افتاد که از همان لحظه های ابتدایی فرو ریختن همه ایران را تکان داد.

اما کسبه آسیب دیده که همه چیزشان را در چند دقیقه از دست دادند، دلخوش به وعده های مسئولان شدند که از آن ها حمایت شده و ساختمانشان نو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاسکوی جدید و وعده هایی که تازه می شود

پلاسکوی جدید و وعده هایی که تازه می شود