مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 10:002020-01-20اقتصادي

انصراف سرمایه گذار صنایع جوار ریلی راه آهن شرق از اجرای طرح


انصراف سرمایه گذار، طرح صنایع جوار ریلی راه آهن شرق را بدون متولی گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، این طرح که عملیات اجرایی آن دهه فجر پارسال با حضور استاندار آغاز شد و قرار بود فاز اول آن، دهه فجر امسال به بهره برداری برسد، با انصراف سرمایه گذار، به سرنوشت نامعلومی دچار شد.

مرکزخرید لوکوموتیو و احداث کارخانه نگهداری و تعمیر لوکوموتیو و واگن های باری، قرار بود در کنار راه آهن شرق راه اندازی شود تا سبب توسعه حمل و نقل ریلی در این منطقه شود.

رییس هیات مدیره شرکت صنایع جوار ریلی راه آهن شرق، با بیان اینکه این شرکت تاکنون حدود 2 میلیارد تومان برای اجرای طرح هزینه کرده است گفت: با همکاری استاندار خراسان جنوبی و سایر مسئولان، زمین مورد نیاز ایجاد این مرکز و کارخانه، تأمین، تمام مجوز های راه اندازی آن اخذ و عملیات تسطیح و آماده سازی زمین انجام شده است.

مجتبایی هزینه راه اندازی این طرح بزرگ را حدود 70 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای خرید لوکوموتیو ها 40 میلیارد تومان و احداث کارخانه نگهداری و تعمیر لوکوموتیو و واگن های باری در فاز اول به 25 میلیارد تومان نیاز است.

وی گفت: در مرحله اول 2 لوکوموتیو از شرکت داخلی مپنا خریداری کردیم که آماده واگذاری است، اما به دلیل دریافت نکردن تسهیلات بانکی، قادر به پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف سرمایه گذار صنایع جوار ریلی راه آهن شرق از اجرای طرح

انصراف سرمایه گذار صنایع جوار ریلی راه آهن شرق از اجرای طرح