مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:552020-01-20اقتصادي

9 میلیارد لیتر صرفه جویی


رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: در 18 ماه گذشته، در مصرف سوخت به خصوص گازوییل 9 میلیارد لیتر صرفه جویی شده است.

- ، علی مویدی خرم آبادی در نشست دبیران کمیسیون های برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان ها گفت: در طی پنج سال گذشته با همکاری ستاد، دولت برنامه های بسیاری را برای جلوگیری از قاچاق سوخت و کاهش مصرف در صنایعی که به سوخت بسیاری احتیاج دارند در دستور کار قرار داده که در نتیجه این برنامه ها ما موفق شدیم در طی تنها 18 ماه گذشته 9 میلیارد لیتر در مصرف سوخت به خصوص گازوییل صرفه جویی کنیم.

مویدی درباره حجم کشفیات قاچاق در سال جاری افزود: ارزش کالا های مکشوفه بیش از 9 هزار و 500 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و نشان از توفیق فعالیت های ستاد در کنترل قاچاق کالا است.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ادامه این نشست درباره انتقاد گمرک به حضور نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی کالا گفت: وجود پلیس امنیت اقتصادی در سیزده مبادی خروجی و ورودی تنها به دلیل افزایش امنیت در تجارت است و این پلیس هیچ نقشی در امنیت مبادی ندارد.

وی ادامه داد: این پلیس اولا آموزش های اقتصادی دیده و ثانیا به منظور هم افزایی و همکاری در این مبادی قرار گرفته ضمن این که امروز ما احساس نمی کنیم که وجود پلیس ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 میلیارد لیتر صرفه جویی

9 میلیارد لیتر صرفه جویی