مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:352020-01-20اقتصادي

12 واحد نانوایی متخلف در اردستان تعطیل شدند


محمدرضا باقری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این تخلف ها شامل گران فروشی، کم فروشی، تعطیلی خودسرانه، کیفیت نامناسب نان و مراعات نکردن موارد بهداشتی بود.

وی یادآور شد: 45 واحد نانوایی یارانه پز و 38 واحد آزادپز هستند و ماهانه تعداد 600 کیسه آرد بین اهالی روستاهای فاقد نانوایی در شهرستان اردستان توزیع می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان اضافه کرد: در نانوایی های شهرستان از خمیرمایه استفاده می شود اما جوش شیرین مصرف نمی شود و واحد بهداشت محیط به صورت منظم با سرکشی در کنار کنترل موارد بهداشتی، در مورد این مسایل و همچنین میزان نمک و کنجد مصرفی بررسی می کند و در صورت مشاهده تخلف احتمالی، موارد را به تعزیرات حکومتی ابلاغ می کند.

وی همچنین تشریح کرد: امسال در مجموع 679 مورد بازرسی از نانوایی ها انجام گرفت که 59 پرونده تخلف شامل 38 فقره تعطیلی خودسرانه، 11 فقره کم فروشی، 6 فقره گران فروشی و چهار مورد عرضه خارج از ضابطه و رعایت نکردن مسایل بهداشتی تشکیل شد.

باقری بیان کرد: موارد محرز تخلف ها به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است و در مجموع متخلفان به پرداخت 68 میلیون و 500 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: شماره تماس 124 به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایت ها و پرسش های مردمی در مورد تخلف های صنفی احتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 واحد نانوایی متخلف در اردستان تعطیل شدند

12 واحد نانوایی متخلف در اردستان تعطیل شدند