مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:352020-01-20اقتصادي

الزامی شدن خرید نهاده از طریق سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس اعلام کرد که طبق بررسی های انجام شده در اتاق گفتمان دام و طیور استان، از این پس خرید نهاده از طریق سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی الزامی شده است.

- به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی قاسمی افزود: نظر به اهمیت مدیریت و برنامه ریزی فرآیندهای تولید، تامین، حمل و نقل، ذخیره سازی و توزیع محصولات استراتژیک کشاورزی، سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی با همکاری و هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی طراحی و پیاده سازی شده است.

او بیان کرد: استراتژی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در بخش امور دام و طیور افزایش ضریب نفوذ دانش در واحدهای تولیدی دامداری و مرغداری و همچنین افزایش بهره وری در این واحدهای تولیدی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حوزه تولیدات دامی دارای مقام 4 کشور، در باغبانی رتبه اول کشور و در زراعت رتبه 2 هستیم، خاطر نشان کرد: بایستی با عمل به استراتژی سازمان در زمینه امور دام رتبه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در حوزه دام در کشور ارتقاء یابد.

قاسمی تاکید کرد: باید در صدا و سیما در زمینه تولید و فرآوری شیر از افراد آگاه و مطلع استفاده شود که با کارشناسی اشتباه سبب تشویش و اضطراب مردم نشود و اتحادیه صنایع لبنی بایستی با همکاری دانشکده کشاورزی با درست کردن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی شدن خرید نهاده از طریق سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی

الزامی شدن خرید نهاده از طریق سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی