مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:352020-01-20بين الملل

تهدید جدی در کمین معدن کاران جهان


یک شرکت مشاوره در گزارشی هشدار داد معدنکاران جهانی پس از یک رشته نارضایتی های اجتماعی متعدد که سال میلادی گذشته در 50 کشور شامل شیلی، مالی، یگنه، - یک شرکت مشاوره در گزارشی هشدار داد معدنکاران جهانی پس از یک رشته نارضایتی های اجتماعی متعدد که سال میلادی گذشته در 50 کشور شامل شیلی، مالی، یگنه، کنگو و زیمبابوه به وقوع پیوست، باید آماده رویارویی با تهدید فزاینده ناآرامی اجتماعی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاخص ناآرامی اجتماعی سه ماهه شرکت مشاوره ریسک وریسک ماپل کرافت که به تازگی منتشر شده است، نشان داد ناآرامی های اجتماعی در سال 2020 ادامه پیدا خواهد کرد زیرا اکثر کشورها که با انفجار نارضایتی عمومی مواجه شده اند فاقد ابزارهای لازم و توانایی برای رسیدگی به آنها هستند.

کارشناسان پیش بینی می کنند که 75 کشور در شش ماه آینده با نارضایتی عمومی فزاینده سر مسائل مختلف از جمله نابرابری اقتصادی روبرو می شوند.

وریسک ماپل کرافت پیش بینی کرد حوزه های قضایی دیگری مانند هنگ کنگ و شیلی که شاهد بزرگترین افزایش ریسک نارضایتی عمومی در سال میلادی گذشته بودند بعید است در دو سال آینده بهبود این وضعیت را شاهد باشند.

در نتیجه شمار کشورهای پرریسک در شاخص ناآرامی اجتماعی 66.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید جدی در کمین معدن کاران جهان

تهدید جدی در کمین معدن کاران جهان