مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:302020-01-20سياسي

در تبلیغ دین از زبان هنر غفلت کرده ایم


معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در تبلیغ و تقویت دین از زبان هنر بسیار غفلت کرده ایم در حالیکه آموختن این گونه مهارت ها و با زبان امروزی با نوجوان حرف زدن بسیار اثرگذار است.

- حجت الاسلام والمسلمین عباسی دوشنبه 30 دی ماه در همایش دانش افزایی معارف فاطمی حوزه های علمیه استان همدان، اظهار کرد: امروز عرصه تبلیغ بسیار گسترده است و باید تمام توان را به کار گیریم تا بتوانیم وظایف خود را انجام دهیم که لازمه این کار داشتن عمل و دانش در عرصه های مختلف است.

وی با بیان اینکه در بحث عرصه تبلیغ یاد گرفتن یکسری مهارت ها به ویژه مهارت های عرصه هنر بسیار دارای اهمیت است، اضافه کرد: در گذشته مهارت سخنوری برای تبلیغ چهره به چهره کافی بود اما این عرصه تغییر جدی پیدا کرده و مهارت های یک مُبلغ باید بسیار گسترده باشد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز از کنار مبحث هنر به راحتی عبور می کنیم در حالیکه شعر و سینما جزء هنرهایی است که می توان از آن به نحو احسن استفاده کرد، یادآور شد: جمعی از هنرمندان دلسوز جشنواره عمار را راه انداختند که کارشان بسیار با ارزش است، شاید کاری را که امروز یک سریال انجام می دهد، هزاران منبر نتواند انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تبلیغ دین از زبان هنر غفلت کرده ایم

در تبلیغ دین از زبان هنر غفلت کرده ایم