مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:062020-01-20اقتصادي

شورای شهر شیراز،کمک مالی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان را تصویب کرد


شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و نوزدهمین جلسه که دوشنبه 30 دی 98 به صورت فوق العاده برگزار شد با رای اکثریت اعضا ،شهرداری این کلانشهر را مکلف به کمک 3 میلیارد ریالی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه گفت: این طرح دوفوریتی را تعدادی از اعضای شورای شهر شیراز به منظور کمک به آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان برای جبران بخشی از حجم سنگین خسارت های وارده به مردم این استان ارائه کردند.

ابراهیم صبوری با بیان اینکه پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال از محل ردیف کمک به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه بودجه شهرداری صورت خواهد گرفت، افزود: البته ما می دانیم مشکلات هموطنان ما در سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است اما با وجود مشکلات مالی شهرداری به ویژه در پایان سال، وظیفه خود می دانیم در حد توان به کاهش مشکلات این هموطنان کمک کنیم.

صبوری درباره دوفوریت این طرح نیز با تأکید بر اینکه کمک ها در حال حاضر و در وضعیت بغرنج فعلی سیل زدگان اثرگذار است،گفت: من به سهم خود از عموم هموطنان و به ویژه دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می خواهم که در همین شرایط فعلی در حد توان خود از هیچ کمک مالی یا غیرمالی به مردم سیستان دریغ نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر شیراز،کمک مالی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان را تصویب کرد

شورای شهر شیراز،کمک مالی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان را تصویب کرد