مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:052020-01-20اقتصادي

شهروندان کردستانی نگران کم فروشی بنزین نباشند


رییس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های استاندارد کردستان، گفت: با تشدید بازرسی های استاندارد در گشت های مشترک از جایگاه های نازل سوخت، - ایسنا/کردستان رییس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های استاندارد کردستان، گفت: با تشدید بازرسی های استاندارد در گشت های مشترک از جایگاه های نازل سوخت، جای نگرانی برای کم فروشی بنزین وجود ندارد.

فیزوزه راه هدایت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نازل سوخت وسیله ای است برای تخلیه ی بنزین در خودرو به همراه شمارش گرهایی که میزان بنزین خروجی را با لیتر نشان می دهد.

وی افزود: بعد از افزایش قیمت بنزین برای رفع نگرانی های شهروندان از کم فروشی، نظارت بر این نازل ها تشدید شد به طوری که از هر 4 ماه یک بار به هر هفته یک بار تغییر یافت.

رییس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های استاندارد کردستان، بیان کرد: انجام این آزمون ها به وسیله ی ظرف های استانداردی به حجم 20 لیتر انجام می گیرد که اگر میزان بنزین خروجی با توجه به شمارشگر از 20 لیتر کمتر باشد این به یعنی کم فروشی است.

راه هدایت عنوان کرد: خوشبختانه در تمامی آزمون هایی که از سطح استان صورت گرفته، هیچ گونه عدم انطباقی با استانداردهای لازم در نازل های سوخت دیده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان کردستانی نگران کم فروشی بنزین نباشند

شهروندان کردستانی نگران کم فروشی بنزین نباشند