مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:552020-01-20بين الملل

واکنش سازمان ملل به حملات موشکی به پایگاه دولت مستعفی یمن


سازمان ملل حملات پهپادی و موشکی به پادگان مزدوران دولت مستعفی یمن در مأرب را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن در سخنانی حمله پهپادی و موشکی به پادگان مزدوران دولت مستعفی یمن در شهر مأرب و همچنین حملات هوایی، موشکی و زمینی روزافزون در یمن را محکوم کرد.

وی در این باره گفت، حمله پهپادی و موشکی به پادگان نیروهای دولت مستعفی یمن که منجر به کشته شدن حدود 80 تن شد، می تواند روند سیاسی شکننده این کشور را مختل کند.

گریفیث در ادامه تصریح کرد: پیشرفت دشواری که یمن در راستای کاهش تنش کسب کرده، بسیار شکننده است و چنین اقداماتی می تواند مانع از این پیشرفت شود.

از سوی دیگر، عبدربه منصور هادی، رییس جمهوری مستعفی یمن که به عربستان گریخته است در پی حمله مذکور دستور داد تا نیروهای تحت امرش در نهایت آماده باش باشند.

شبکه الاخباریه عربستان بامداد امروز (دوشنبه) مدعی شد، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به پادگان آموزشی نیروهای مزدور دولت مستعفی در شهر مأرب در مرکز این کشور حمله کردند که طی آن 90 مزدور کشته و 130 تن زخمی شدند.

در همین راستا، یک منبع نظامی وابسته به دولت مستعفی گفت، این حمله که تلفات بیشماری برجای گذاشته است به واسطه پهپادها و موشک ها انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازمان ملل به حملات موشکی به پایگاه دولت مستعفی یمن

واکنش سازمان ملل به حملات موشکی به پایگاه دولت مستعفی یمن