مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:552020-01-20سياسي

بر سرعت و قدرت مقاومت در منطقه افزوده شده است


دبیر ائتلاف پیروان ولایت قزوین با اشاره به اینکه نتیجه شهادت سردار سلیمانی منجر به خروج آمریکا از منطقه و در نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد شد، - ایسنا/قزوین دبیر ائتلاف پیروان ولایت قزوین با اشاره به اینکه نتیجه شهادت سردار سلیمانی منجر به خروج آمریکا از منطقه و در نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد شد، گفت: بعد از مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی دیدگاه کسانی که بدبینانه به شهادت و ترور سردار نگاه می کردند تغییر کرد و فهمیدند که نه تنها شعله مقاومت در منطقه کمرنگ نشده بلکه بر سرعت و قدرت آن افزوده خواهد شد.

محمدحسین شفیعی ها، دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ضرورت رشد و ترقی هر مملکتی وجود وحدت است، اگر مردم می خواهند به قله های موفقیت دست یابند راهی جز طی کردن این مسیر ندارند.

وی افزود: البته ضرورت وجود وحدت در جامعه به معنای یک گونه اندیشیدن و یک نوع شدن نیست بلکه در هر جامعه ای گروه های مختلف فکری می توانند حضور داشته باشد، وحدت زمینه ایجاد هم افزایی بین دیدگاه های مختلف برای رسیدن به مکاتب بلند است.

شفیعی ها با تأکید بر اینکه حفظ وحدت در همه اوقات ضرورت دارد، بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه بعد از شهادت سردار سلیمانی و پاسخی که به پایگاه آمریکایی در عراق وارد کردیم، در تقابل جدی با آمریکا قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر سرعت و قدرت مقاومت در منطقه افزوده شده است

بر سرعت و قدرت مقاومت در منطقه افزوده شده است