مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:452020-01-20اقتصادي

تسهیل در صادرات کالا به عراق با بازگشایی مرز سومار


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از بازگشایی مرز سومار در گذرگاههای مرزی کشور عراق در راستای توافقات دو کشور برای اجرایی شدن شرایط مطلوب انتقال کالا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده در جمع خبرنگاران از بازگشایی مرز سومار در گذرگاههای مرزی کشور عراق در راستای توافقات دو کشور برای اجرایی شدن شرایط مطلوب انتقال کالا خبر داد و اظهار داشت: از هفته اول دی ماه سال جاری مرز سومارمندلی افتتاح شده و امکان صادرات از ایران به عراق وجود دارد و لذا با توجه به فعال سازی مجدد این مرز و نزدیکی مسیر، ارسال کالا از ایران به بغداد نیز براحتی انجام می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: فعالان اقتصادی و صادرکنندگان می توانند نسبت به بهره برداری مناسب از این ظرفیت مرزی همچون گذشته برای افزایش صادرات غیرنفتی کشورمان استفاده کنند.

وی بیان داشت: تقاضای تسریع و تسهیل در ایجاد شرایط امنیتی و لجستیکی در مرز مذکور طی مکاتبات جداگانه ای از سوی رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران به سازمان گمرکات و هیات گذرگاه های مرزی کشور عراق نیز منعکس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل در صادرات کالا به عراق با بازگشایی مرز سومار

تسهیل در صادرات کالا به عراق با بازگشایی مرز سومار