مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:402020-01-20سياسي

گردهمایی مسئولان ستادهای نمازجمعه استانهای شمالی در مازندران


گردهمایی مسئولان ستادهای نمازجمعه استانهای مازندران، گیلان و گلستان در بابلسر برگزار می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندرا ن، در این گردهمایی دو روزه مسئولان ستادهای نماز جمعه سه استان شمالی کشور در خصوص نقش و جایگاه ستاد نماز جمعه و بررسی وضعیت فعلی این نهاد بحث و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم نماز جمعه را پایگاه دعوت به اطاعت از خداوند بیان کرد و افزود: مسئولان ستادها باید برای رونق حضور مردم در مراسم نماز جمعه تمام تلاش خود را انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لایینی بر بهره گیری از ظرفیت رسانه در تقویت و انعکاس رویدادهای نماز جمعه تاکید و خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه برای جذب حداکثری، اطلاع رسانی و تقویت نمازجمعه نقش آفرین هستند.

امام جمعه ساری یکی از اولویت های ستاد اقامه نماز جمعه را رسیدن به وضعیت مطلوب در این حوزه دانست و گفت: مسئولان و اعضای ستاد باید یک برنامه ریزی قوی برای تقویت نماز جمعه در جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین لایینی افزود: جامعه ای که کرامت داشته باشد باید به نیازمندان و محرومان بیشتر توجه کند تا حدی که شاهد حضور حداقلی افراد به کمیته امداد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی مسئولان ستادهای نمازجمعه استانهای شمالی در مازندران

گردهمایی مسئولان ستادهای نمازجمعه استانهای شمالی در مازندران