مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:402020-01-20سياسي

1316 شعبه اخذ رأی در استان اردبیل دایر خواهد بود/ افزایش 6 درصدی شعبات رأی گیری


معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی یک هزار و 316 شعبه اخذ رأی در سطح استان فعال خواهد بود که این میزان نسبت به دوره های قبل بیش از 6 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک هزار و 316 شعبه اخذ رأی در سطح استان اردبیل دایر خواهد بود که 410 شعبه به صورت سیار و مابقی به صورت مستقل در خدمت مردم استان خواهد بود که تعداد این شعبه ها نسبت به دوره قبلی بیش از 6 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تایید یا رد صلاحیت های صورت گرفته قطعی نیست و نظر قطعی شورای نگهبان در روز 22 بهمن ماه به ستادهای انتخابی ابلاغ خواهد شد و مراکز استان ها طی آگهی، نامزدهای نهایی مجلس شورای اسلامی را اعلام خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: پس از اعلام نهایی نامزدهای انتخاباتی از سوی شورای نگهبان، تبلیغات آغاز و در نهایت تا 24 ساعت قبل از روز انتخابات ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: از مجموع 241 نفر داوطلب مجلس شورای اسلامی در 5 حوزه انتخابیه اردبیل 28 نفر انصراف داده، 27 نفر عدم احراز،  91نفر رد صلاحیت و 95 نفر نیز تایید صلاحیت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1316 شعبه اخذ رأی در استان اردبیل دایر خواهد بود/ افزایش 6 درصدی شعبات رأی گیری

1316 شعبه اخذ رأی در استان اردبیل دایر خواهد بود/ افزایش 6 درصدی شعبات رأی گیری