مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:352020-01-20سياسي

راه اندازی سامانه ارتباطی گزارش های مردمی از دستورکار خارج شد


در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیئت دولت که به ریاست وزیر دادگستری برگزار شد پیشنهاد ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص راه اندازی سامانه ارتباطی گزارش های مردمی مربوط به مفاسد اقتصادی و اداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در این جلسه همچنین، پیشنهادات هیئت حمایت از صنایع و معاونت حقوقی رییس جمهور نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی ابطال برخی احکام قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانه های کشور پیرو ایرادات شورای نگهبان پیرامون برخی احکام قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه های کشور و ابطال آن ها، هیئت حمایت از صنایع، ضمن ارائه پیشنهاد تدوین لایحه برای اصلاح قانون مورد اشاره، تعیین تکلیف هیئت فعلی و واحدهای تحت پوشش آن برای ادامه فعالیت را از هیئت وزیران درخواست نمودند.

موضوع در جلسه اصلی کمیسیون، مطرح و به منظور رفع ایرادات فوق، مواد قانونی مذکور در قالب لایحه ای، احیا و اصلاح گردید و مقرر شد لایحه مذکور با قید فوریت به مجلس شورای اسلامی ارسال گردد.

راه اندازی سامانه ارتباطی گزارش های مردمی مربوط به مفاسد اقتصادی و اداری بایگانی شد ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ریاست جمهوری با هدف توسعه نظارت عمومی و حضور مردم در امر مبارزه با فساد و رسیدگی فوری به تخلفات و فسادهای کلان و خرد مسئولان، پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه ارتباطی گزارش های مردمی از دستورکار خارج شد

راه اندازی سامانه ارتباطی گزارش های مردمی از دستورکار خارج شد