مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:352020-01-20حوادث

جنوب شرق ایران پس از باران/ امدادرسانی به سیل زدگان ادامه دارد


بارندگی ها در جنوب شرق کشورمان هم کشته داد و هم خسارات جدی بر جای گذشت، امدادرسانی نیروهای سپاه، ارتش و دستگاه های متولی ادامه دارد، روحانی هم از آغاز بازسازی 14 هزار خانه خبر داده است.

- امدادرسانی به حدود 79 هزار آسیب دیده سیلاب در سیستان و بلوچستان رسول راشکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: بر اثر بارندگی های هفته گذشته در سیستان و بلوچستان رودخانه های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در 15 شهرستان در جنوب استان دچار آبگرفتگی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از همین رو تاکنون به 78 هزار و 847 فرد آسیب دیده از سیلاب در قالب حدود 17 هزار خانوار آسیب دیده در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد رسانی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم سیل زده در 655 روستای سیستان و بلوچستان همچنان در حال انجام است، ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت بیش از 9 هزار تخته پتو، 4 هزار و 228 تخته موکت و 7 هزار و 161 کیلوگرم نایلون و و مقادیری مواد غذایی بین افراد آسیب دیده در سطح این استان توزیع کردند.

راشکی با اشاره بر اینکه 3 هزار و 215 نجاتگر در قالب 823 تیم عملیاتی کار امداد رسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنوب شرق ایران پس از باران/ امدادرسانی به سیل زدگان ادامه دارد

جنوب شرق ایران پس از باران/ امدادرسانی به سیل زدگان ادامه دارد