مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:152020-01-20اقتصادي

جلوگیری از خرید و فروش اراضی جنگلی در حاشیه گرگان


بررسی اراضی ملی برای جلوگیری از صدور سند به نام سودجویان از سال گذشته به یکی از قضات توانمند استان سپرده شد که پس از یکسال تلاش شبانه روزی و بررسی اسناد، - ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان گفت: بررسی اراضی ملی برای جلوگیری از صدور سند به نام سودجویان از سال گذشته به یکی از قضات توانمند استان سپرده شد که پس از یکسال تلاش شبانه روزی و بررسی اسناد، 90 هکتار از اراضی ملی جنگلی حاشیه شهر گرگان، شناسایی و به نام منابع طبیعی سند صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی هاشمیان افزود: این اراضی شامل زمین های منتهی به صیاد شیرازی، شهرک دخانیات، فرهنگشهر ، میناگل، شهرک سروش و اراضی سروش به سمت ناهارخوران و پل سید مسعود تا میدان ناهارخوران گرگان را شامل می شود.

وی افزود: قبلا این زمین ها سند رسمی نداشت و همین امر سبب دست اندازی سودجویان و خرید و فروش اراضی جنگلی این مناطق که گران قیمت هستند، شده بود.

وی ادامه داد: اداره منابع طبیعی را مکلف کرده ایم زمین هایی که در این محدوده قرار دارند و در گذشته سودجویان سند رسمی گرفته اند، شناسایی و برای ابطال این اسناد، اقدام کنند.

هاشمیان افزود: تاکنون منابع طبیعی برای ابطال 8 فقره سند به دادگستری دادخواست ارائه کرده است که فقط دو فقره آن در شهرک سروش و فرهنگشهر هر کدام یک و نیم هکتاری هستند و میلیاردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خرید و فروش اراضی جنگلی در حاشیه گرگان

جلوگیری از خرید و فروش اراضی جنگلی در حاشیه گرگان