مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:102020-01-20اقتصادي

اشتغال 2200 نفر در شهرک صنعتی چرمشهر


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: شهرک صنعتی چرمشهر یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین شهرک های صنعتی کشور است که در حوزه صنایع چرم و نیز صنایع تبدیلی فعالیت می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: شهرک صنعتی چرمشهر یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین شهرک های صنعتی کشور است که در حوزه صنایع چرم و نیز صنایع تبدیلی فعالیت می کند.

مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از تصفیه خانه و واحدهای شهرک صنعتی چرمشهر، افزود: شهرک صنعتی چرمشهر ظرفیت های فراوان و بالقوه ای در حوزه های مختلف به خصوص تولید دارد که توانسته بسیاری از مشکلات منطقه را برطرف و اشتغال مولد ایجاد کند.

مهدی زاده با اشاره به پیشرفت فیزیکی 82 درصدی تصفیه خانه چرمشهر، ادامه داد: حوزه محیط زیست یکی از دغدغه های ما بوده و همیشه برای حفظ و ارتقای آن تلاش کردیم، لذا در اواسط سال 96 عملیات اجرایی این تصفیه خانه با اعتبار 180 میلیارد ریال آغاز و تجهیزات خریداری شد ولی به دلیل برخی افزایش قیمت ها در روند پروژه مشکلاتی و در بهره برداری تاخیر به وجود آمد و با کار شبانه روزی مشکلات برطرف شد و انشاالله فاز اول پروژه در دهه مبارک فجر، به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 2200 نفر در شهرک صنعتی چرمشهر

اشتغال 2200 نفر در شهرک صنعتی چرمشهر