مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:552020-01-20اجتماعي

بسته بودن راه ارتباطی 164 روستای آذربایجان غربی


بارش برف راه دسترسی به 164 روستای استان را بسته است و تلاش ها برای بازگشایی راه ارتباطی این روستا ها ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی،بصیر صادق پور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:عوامل راهداری طی چند روز گذشته و پس از بارش برف با تلاش شبانه روزی راه های اصلی و فرعی استان را در چند نوبت برف روبی و نمک پاشی کرده اند اما با وجود این تلاش ها هم اکنون راه دسترسی به 50 روستای ارومیه، 35 روستای مهاباد،30 روستای پیرانشهر، 27 روستای سلماس، هفت روستای سردشت و پنج روستای تکاب بسته است.

وی با اشاره به اینکه این روستاها بیشتر در مناطق سخت گذر و کوهستانی استان قرار دارد، افزود: با تلاش عوامل راهداری تلاش می شود راه دسترسی به این روستاها تا قبل از ورود موج بارشی جدید بازگشایی شود.

وی گفت:هم اکنون 900 نفر از عوامل راهداری در 68 راهدارخانه های ثابت، سیار و استیجاری استان مستقر شده اند و با استفاده از 420 دستگاه ماشین آلات و ادوات راهداری مشغول ارایه خدمت به شهروندان هستند.

صادق پور گفت:عوامل راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی کنترل عملیات برف روبی در 12 هزار کیلومتر از انواع راه ها و 89 گردنه از جمله 18 گردنه راه های اصلی استان را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته بودن راه ارتباطی 164 روستای آذربایجان غربی

بسته بودن راه ارتباطی 164 روستای آذربایجان غربی