مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:452020-01-20اجتماعي

میانگین بارش ها در چهارمحال و بختیاری به 200 میلیمتر رسید


مهرداد قطره سامانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود بارش های قابل توجه برف در زمستان امسال، اما همچنان با کسری بارش ها مواجه هستیم و این موضوع می طلبد تا در مدیریت منابع آب به ویژه در حوضه زاینده رود اهتمام بیشتری به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: بارش ها به صورت موقت در استان متوقف شده و سپس از روز سه شنبه با ورود یک سامانه بارشی به استان تا پایان هفته بارش برف و باران را در بسیاری از نقاط استان به ویژه در شهرستان کوهرنگ پیش رو خواهیم داشت.

قطره سامانی همچنین به پایداری هوای سرد در استان اشاره کرد و گفت: صبح روز دوشنبه شهرکرد با 8 درجه سانتی گراد سردترین مراکز استان ها و کوهرنگ با 10 درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان گزارش شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ را 96 سانتی متر اعلام کرد و گفت: این در حالی است که ارتفاع برف در این ایستگاه در سال آبی گذشته 90 سانتی متر و میانگین بلندمدت دوره مشابه 94 سانتی متر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، چهارمحال و بختیاری با وجود مساحت کمی که دارد، نقش مهمی در تولید آب شیرین کشور ایفا می کند و سرچشمه 2 رودخانه کارون و زاینده رود و سرچشمه بخشی از رودخانه دز در این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین بارش ها در چهارمحال و بختیاری به 200 میلیمتر رسید

میانگین بارش ها در چهارمحال و بختیاری به 200 میلیمتر رسید