مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:052020-01-20پزشكي

نجات فرد افسرده با جایگزین کردن افکار مثبت به جای افکار منفی


کارشناس گروه سلامت روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کمک به جایگزین کردن افکار مثبت به جای افکار منفی، فرد افسرده را از خطر نجات می دهد.

- ایسنا/خراسان شمالی کارشناس گروه سلامت روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کمک به جایگزین کردن افکار مثبت به جای افکار منفی، فرد افسرده را از خطر نجات می دهد.

شهین لنگری در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط مهارت های برقراری ارتباط با افراد افسرده، اظهار کرد: در برنامه ریزی، انجام کارهای روزمره و داشتن برنامه ای منظم برای خواب و غذا خوردن به افراد مبتلا به افسردگی کمک کنید.

وی تشویق به ورزش کردن و حضور در جمع را از دیگر راه های کمک به بیماران مبتلا به افسردگی دانست و ادامه داد: به بیمارانی که افسردگی دارند باید کمک کنیم تا به جای افکار منفی بر افکار مثبت تمرکز کنند.

لنگری توصیه کرد: اگر متوجه شدید که فرد افکار خودکشی در سر دارد، تنهایشان نگذارید، دارو و اقلام برنده، تیز و خطرناک را از آن ها دور نگهدارید و آن ها را تشویق کنید تا به پزشک مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه اطمینان دادن به این بیماران به منظور همراهی و تکمیل درمان تا مراحل پایانی از عوامل مهم دلگرمی و حمایت از آن ها است، خاطرنشان کرد: گوش کردن به حرف این افراد و نشان دادن حسن نیت در حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات فرد افسرده با جایگزین کردن افکار مثبت به جای افکار منفی

نجات فرد افسرده با جایگزین کردن افکار مثبت به جای افکار منفی