مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 16:352020-01-19اقتصادي

وزیر راه: 1000 میلیارد تومان خسارت به راه ها و زیرساخت های شرق هرمزگان وارد شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد اسلامی بعد از ظهر امروز پس از بازدید از مناطق سیل زده شرق هرمزگان وارد فرودگاه بندرعباس شد.

وی در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای سفر خود و تصمیمات اتخاذ شده در زمینه کمک به مردم و بازسازی راه ها و منازل مسکونی سیل زدگان پرداخت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در بازدیدی که از مرز استان هرمزگان با سیستان و بلوچستان تا مناطق مختلف شهرستان بشاگرد و جاسک داشتم، میزان خسارات بدلیل سیل وسیع و ویرانگر بسیار بالاست و سیل حدود یک هزار میلیارد تومان به بخش راه و برخی دیگر زیرساخت ها در این حوزه خسارت وارد کرده است.

اسلامی با اشاره به خسارت شدید سیل به برخی روستاهای شهرستان جاسک، عنوان کرد: در حدود 9 روستا شاهد خسارت 100 درصدی سیل به تمام زندگی مردم و زیرساخت ها و دام و .

بوده ایم که برای جانمایی مکان های جدید برای احداث منازل مسکونی جدید توسط بنیاد مسکن باید سریع تر اقدام کرد.

وی ادامه داد: ترتیباتی اتخاذ خواهیم کرد که میزان خسارت به راهها در شرق استان پس از بارش باران کمتر شود و احداث چندین دهانه پل جدید در جاسک و بشاگرد از جمله احداث پل بر روی رودخانه جگین به منظور جلوگیری از قطع ارتباط 56 روستای این شهرستان با مرکز آن تصمیم  گیری شد و ما احداث این پل ها بخصوص احداث پل برای منطقه بشاگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: 1000 میلیارد تومان خسارت به راه ها و زیرساخت های شرق هرمزگان وارد شده است

وزیر راه: 1000 میلیارد تومان خسارت به راه ها و زیرساخت های شرق هرمزگان وارد شده است