مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:452020-01-19اجتماعي

توسعه آموزش در مناطق کمتر توسعه یافته


استاندار در نشست شورای آموزش و پرورش گیلان با اشاره به لزوم تحقق عدالت آموزشی گفت: باید با افزایش کمی و کیفی آموزش در مناطق محروم برای تحقق عدالت تلاش کرد.

- استاندار با بیان اینکه یکی از اولویت های آموزش و پرورش در استان توسعه آموزش پایدار در تمامی مناطق است افزود: توجه به فضاهای آموزشی و کیفیت تدریس و پرورش دانش آموزان نقش مهمی در تعالی نسل آینده ساز ایران اسلامی دارد.

ارسلان زارع در ادامه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های خیران و شخصیت های حقیقی و حقوقی برای توسعه آموزشی استان گفت: باید راهکارهای مناسب برای استفاده از ظرفیت های قانونی برای مشارکت خیران و سرمایه گذاران در راستای تقویت بنیه مالی آموزش و پرورش استفاده شود.

وی با بیان اینکه 20درصد مدارس موجود و 50 درصد مدارس در دست ساخت توسط خیران ساخته می شود تصریح کرد: باید از تلاش های خیران در این بخش قدردانی کرد.

استاندار از اختصاص 30هکتار زمین برای ساخت دانشگاه فرهنگیان و کشاورزی پردیس دختران و پسران در رشت خبر داد و افزود : با ساخت و راه اندازی این دانشگاه و با توجه به ظرفیت های موجود در استان در این زمینه پیش رو خواهیم بود مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در این نشست از برگزاری بیست دومین جشنواره خیران مدرسه ساز در استان خبر داد و گفت : این جشنواره با هدف تبیین شیوه نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش در مناطق کمتر توسعه یافته

توسعه آموزش در مناطق کمتر توسعه یافته