مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:402020-01-19اجتماعي

آلایندگی خط قرمز ماست


مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با تاکید بر این که هدف ما، حل مشکلات زیست محیطی است، گفت: آلایندگی خط قرمز ما بوده و اگر واحدی آلاینده باشد، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با تاکید بر این که هدف ما، حل مشکلات زیست محیطی است، گفت: آلایندگی خط قرمز ما بوده و اگر واحدی آلاینده باشد، باید طبق ضوابط، اقدام قانونی شود، اما مستندات باید به حدی باشد که برای دستگاه های قضایی و اخذ حکم برای توقف عملیات کافی باشد.

حمید قاسمی در جلسه تخصصی با حضور تشکلهای زیست محیطی و اساتید دانشگاه تبریز با موضوع بررسی مسائل زیست محیطی و هوای پاک با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص معدن طلای اندریان و اظهارات در خصوص صدور مجوز و پایش اظهار کرد: به دلیل حساسیت موضوع، از ابتدا پیگیر بودیم و حتی به توصیه استاندار آذربایجان شرقی از دانشگاه تبریز هم در این زمینه کمک خواستیم.

وی اضافه کرد: به تازگی مصاحبه ای در این رابطه منتشر شده بود و ما حاضریم پیشنهادها را پذیرفته و به اتفاق نمونه برداری کنیم و اگر در روش و آزمایشات ما ایرادی هست، مشخص شود.

قاسمی با بیان اینکه خوشبختانه مردم و رسانه ها حساسیت کافی در مورد مسائل زیست محیطی دارند، اظهار کرد: تلنگرها و مسائل مطرح شده در مورد مسائل زیست محیطی به کاهش تخریبات و تصرفات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلایندگی خط قرمز ماست

آلایندگی خط قرمز ماست