مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:352020-01-19پزشكي

ارسال محموله دارویی داروخانه 29فروردین نزاجا به منطقه سیل زده چابهار


با دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش اولین محموله دارویی به ارزش سیصد میلیون ریال به منطقه سیل زده روستایی بخش نوبندیان چابهار ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذن رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت؛ در بازدید میدانی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی از منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان یکی از نیازهای اولیه مردم را کمبود دارویی احساس کرد و بلافاصله دستور ارسال تعداد 100قلم دارو های پر مصرف و خاص را به منطقه سیل زده در بیمارستان صحرایی صادر کرد.

دکتر بهزاد موذن با اشاره به اینکه در داروخانه 29فروردین نیروی زمینی ارتش تمامی دارو ها حتی داروهای خاص موجود است افزود؛ پس ابلاغ به داروخانه 29فروردین و برابر لیست داروهای درخواستی، تعداد یکصد قلم دارو به ارزش سیصد میلیون ریال بسته بندی و به تیپ188 زرهی زاهدان که مستقر در منطقه هستند ارسال شد تا در بیمارستان صحرایی مورد استفاده مردم عزیز و شریف سیل زده قرار گیرد.

امیر سرتیپ دوم معمار باشی ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق در خصوص داروهای ارسالی گفت؛ با توجه به سیل و شیوع بیماریهای فصلی نیاز به برخی از داروها برای تجویز مردم در گروه های سنی بودیم که با دستور فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال محموله دارویی داروخانه 29فروردین نزاجا به منطقه سیل زده چابهار

ارسال محموله دارویی داروخانه 29فروردین نزاجا به منطقه سیل زده چابهار